Angajatorii din Ospitalitate trebuie să se schimbe pentru a atrage generaţia Y

Angajatorii din industria ospitalităţii trebuie să îşi schimbe policile de personal şi să se adapteze la nevoile forţei de muncă din Generaţia Y, dacă vor să atragă şi să menţină talentele în unitatea lor. Acesta este principalul mesaj transmis de specialiştii în resurse umane în cadrul seminarului “People Drive Profit” care s-a desfăşurat săptămâna trecută în Marea Britanie, în cadrul Annual Hotel Conference. Specialiştii au oferit tipsuri angajatorilor din industria ospitalităţii despre cum să caute, să recruteze şi să menţină oamenii potriviţi în unităţile lor.

Potrivit acestora, în ciuda nivelului ridicat al şomajului în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani, industria ospitalităţii se chinuie să recruteze personal pentru posturile vacante. Specialiştii în resurse umane îi sfătuiesc pe angajatori să schimbe modul de recrutare a personalului, mai degrabă decât să aştepte ca persoanele potrivite să vină în unitatea lor.

 

Fără oameni nu avem un business. Apreciem fiecare persoană care lucrează pentru noi, însă a trebuit să ne schimbăm mult pentru a avea angajaţii pe care ni i-am dorit. A trecut vremea când oamenii lucrau 65 de ore pe săptămână pe bani puţini. Există o mulţime de de oameni talentaţi iar noi a trebui să găsim în acest climat financiar dificil modalitatea de a-i atrage şi de a-i păstra în unitatea noastră”, a declarat directorul grupului Northcote, Craig Bancroft. Acesta a declarat că a oferit angajaţilor din hotelurile şi puburile proprii posibilitatea de a face schimb de ture, în cadrul unei pagini online special creată pentru acest scop şi că angajaţii care au copii mici beneficiază de un program mai flexibil decât restul angajaţilor.

“Trebuie să fim mult mai conştienţi de nevoile personalului nostru. Trebuie să ne întrebăm: se simt aceştia fericiţi atunci când vin la locul de muncă? Este foarte important să ne întrebăm acest lucru deoarece aceşti oameni vor livra clienţilor noştri valorile companiei noastre, iar calitatea serviciilor depinde de gradul de mulţumire al angajaţilor”, a mai declarat Craig Bancroft.

Potrivit specialiştilor, dacă angajatorii ar fi mai atenţi la nevoia angajaţilor de a progresa şi de a simţi că se pot dezvolta la locul lor de muncă, nivelul de retenţie a talentelor ar fi mai ridicat în industria ospitalităţii. De asemenea, specialiştii i-au sfătuit pe angajatori să nu se grăbească atunci când trebuie să aleagă o persoană pentru un post vacant, chiar dacă situaţia o impune. Câteodată e mai bine să aştepţi persoana potrivită decât să angajezi repede o persoană, iar după 3 luni să fii nevoit să iei totul de la capăt pentru ai făcut o alegere greşită. Tot în procesul de recrutare, angajatorii din industria ospitalităţii ar trebui să fie mai atenţi la personalitatea potenţialilor angajaţi, nu doar la abilităţile acestora. În industria ospitalităţii atitudinea este foarte importantă.

 

Sursa: horeca.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s