Hotelurile din staţiunea Mamaia elimină intermediarii şi scad tarifele

Instrumentul principal de vânzare a hotelurilor din Mamaia, site-ul http://www.mamaia360.ro elimină intermediarii şi scade astfel preţurile la hotelurile din Mamaia în sezonul estival 2012, anunţă un comunicat de presă emis de IPIX România, compania care operează website-ul staţiunii Mamaia. 


“În acest sezon estival, după un program de 2 ani de training, hotelurile din Mamaia elimină intermediarii. Ele vând online direct către turişti şi direct către agenţiile de turism. Pe website-ul oficial al staţiunii Mamaia, http://www.mamaia360.ro, agenţiile de turism beneficiază de până la 18% discount, iar turiştii beneficiază de tarife cu până la 15% discount faţă de tariful hotelului”, se arată în comunicatul de presă.

savoy1

Până la lansarea proiectului http://www.mamaia360.ro, hotelurile vindeau exclusiv către câteva agenţii touroperatoare după care aceştia revindeau la agenţii de turism mai mici care, la rândul lor revindeau către agenţii şi mai mici. Acest lanţ de intermediari ajungea uneori şi până la 5 agenţii de turism revânzătoare cu un adaos comercial total de peste 50%. Numai după aceea, turistul avea acces la biletul de vacanţă, care astfel devenea foarte scump.
„Indiferent că rezervarea se face pe http://www.mamaia360.ro sau pe website-ul hotelului, turistul sau agenţia de turism vede instantaneu disponibilităţile, tarifele şi promoţiile. Şi tot instantaneu primeşte confirmarea rezervării pe email şi sms. La hotelurile noastre, Dorna şi Modern, implementarea sistemului de rezervări online de la IPIX este un succes” a declarat George Guci, proprietarul hotelurilor Dorna şi Modern din staţiunea Mamaia. Ca sa economiseşti trebuie să ştii de unde să cumperi, fie că esti turist, fie că eşti agenţie de turism. Iar atunci când cumperi online de pe http://www.mamaia360.ro – website-ul oficial al staţiunii Mamaia, reduci tariful şi cu 50% pentru biletul de vacanţă, potrivit comunicatului de presă.
Mamaia360.ro a devenit în numai doi ani de la lansare instrumentul principal de vânzare a hotelurilor din Mamaia şi a adus vânzări de 150.000 euro numai din early booking unuia dintre hotelurile disponibile pe website” a declarat Gabriel Turicianu, Managing Director la IPIX România, compania care operează website-ul staţiunii Mamaia.
146 de agenţii de turism şi câteva zeci de mii de turişti au făcut rezervări online pe http://www.mamaia360.ro în anul precedent şi în perioada „înscrierilor timpurii” de la începutul acestui an. Pe website-ul oficial al staţiunii Mamaia se vinde deja circa 35% din capacitatea de cazare din staţiunea Mamaia iar cererea este în creştere.
“Proiectul Mamaia360 a beneficiat de o investiţie privată de 450.000 euro din partea companiei IPIX România. A fost desfăşurat un ambiţios program de promovare a staţiunii Mamaia, 150 de turisti beneficiind până acum de vacanţe gratuite la mare (cu 7 zile cazare + masă, bilete la Aqua Magic şi la cluburile din staţiune), mai mult decât a făcut orice minister al turismului sau guvern al României din toate timpurile”, se mai arată în comunicatul de presă.

 

Sursa: horeca.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s