Cosmeticele hoteliere – Inclinatia catre calitate

Ce atribute ar trebui sa aiba cosmeticele hoteliere pentru a fi de succes? In primul rand credibilitatea unei linii cosmetice este bazata pe continutul acesteia: calitate permium, materii prime bine tolerate. Poate fi Aloe Vera, cea care hraneste pielea si o catifeleaza, sau poate fi extractul de cacao care rasfata pielea si simturile si il incanta pe cel ce o foloseste. Formulele si componentele de ultima generatie sunt cele care fac aceste produse sa fie de top. In acelasi timp, utilizatorii percep produsele facute cu cele mai noi ingrediente, cum ar fi ceaiul sau caviarul, ca avand calitate premium.

Calitatea este un intreg omogen

Cu toate acestea, sunt aspecte care joaca un rol semnificativ in randul produselor cosmetice: textura, parfumul, culoarea si chiar greutatea si forma recipientului contribuie la realizarea acestui efect subtil. Factorul decisiv in perceptia senzoriala a produsului este senzatia fizica atunci cand este aplicat – de exemplu, o crema bogata in luciu ce promite sa hraneasca pielea. Testele au demonstrat: cu cat produsele pentru baie se adreseaza mai multor simturi, cu atat efectul lor va fi mai puternic. Decizia utilizatorului daca produsul are calitate de top sau nu este bazata pe o gama larga de factori. Este la fel de important ca fiecare factor individual sa transmita un mesaj coerent si concludent. Cu cat este mai coerent, cu atat produsul va fi mai convingator.

Definitia personala a calitatii: o experienta de produs completa si sigura. Acest lucru se aplica si in cazul calitatii “verzi”. Ca si consumator ce prefera ingredientele naturale ce sunt in concordanta cu natura si mediul, vreau sa ma asigur ca producatorul opereaza intr-un mod responsabil fata de mediu. Au fost materiile prime cultivate intr-un mod ce conserva resursele naturale? Sunt procesele de productie compatibile cu mediul inconjurator? La dezvoltare produselor se ia in considerare si toleranta pielii? Sunt ambalajele reciclabile? Intregul proces trebuie sa urmareasca un concept sustenabil ce respecta atat omul cat si natura.

Calitatea este intotdeauna de incredere

In timp ce experienta cu un produs poate fi excelenta si chiar “verde”, acest lucru nu foloseste la nimic daca siguranta produslui nu face parte din ecuatie. Formulele incercate si testate ce sunt bazate pe descoperiri stiintifice sunt un factor semnificativ in fabricarea produselor bine tolerate. In final, fiecare oaspete trebuie sa fie multumit cu linia cosmetica – indiferent de tipul de piele. Din acest motiv, este in special important ca decizia alegerii unui furnizor sa fie bazata pe o experienta de dezvoltare pe termen lung si pe un sistem cuprinzator de management al calitatii.

Autor: Sandra Scharge, brand Manager la ADA Cosmetics International GmbH

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s