Restaurantele produc profituri verzi/ecologice

Potrivit acestei afirmatii, orice afacere poate beneficia de aceste strategii care fac apel la consumatorii care doresc sa sprijine operatiunile verzi, ecologice.

Potrivit Asociatiei Nationale a Restaurantelor, aproape 1 milion de restaurante din Statele Unite genereaza mai mult de 500 de miliarde de dolari in fiecare an, angajeaza 13 milioane de oameni pe an si ofera 70 de miliarde de mese pe an. Revolutia Economica Verde a inceput sa tina partea restaurantelor si de asemenea ofera lectii pe care afacerea ta le poate invata.

Un element cheie al “Going Green” este logistica. Potrivit unui studiu facut de Martin Heller si Gregory Keoleian impreuna cu Center for Sustainable Systems al Universitatii Michigan, media calatoriilor produselor americane alimentare este estimata la 1500 de km inainte de a fi consumate. Acest lucru nu este de durata datorita preturilor din ziua de azi la combustibili. De asemenea emisia de gaze din tara noastra aferenta transporturilor reprezinta aproximativ o patrime din gazele cu efect de sera.

Tipic cum conceptele “Going Green” creeaza alte beneficii, restaurantele castigand avantaje prin oferirea prospetimii date de produsele cultivate de agricultorii din zona. Aceasta de asemenea contribuie la prosperitatea economiei locale si ofera sprijin restaurantelor locale.

La fel ca si afacerea dumneavoastra, conducerea unui restaurant de succes necesita, de asemenea, controlul costurilor si alinierea cu cresterea consumului focusat pe “Going Green”.

Deci cum ar fi un astfel de restaurant verde care le-ar face pe toate: are gust obligatoriu puternic, costuri de management combinate cu avantaje competitive si cu preferintele clientilor pentru mancarea sanatoasa ?

Un exemplu este o noua franciza care a explodat pe scena reastaurantului cu motto-ul: ”Salvarea pamantului cu o pizza la un moment dat”.

Restaurantul se numeste Pizza Fusion si este prima franciza pe care am vazut-o industrial construita si ruland un lant national de restaurante verzi.

Pizza Fusion are o viziune holistica. Mai mult de 75% din mancarea sa este organica iar restul este naturala. Acesta ofera o pizza fara gluten pentru consumatorii care nu tolereaza glutenul. ”Am avut clienti care au condus chiar si 100 de km pentru pizza noastra fara gluten” spune vicepresedintele Eric Haley.Cati dintre clientii dumneavoastra conduc 100 de km doar pentru a cumpara produsul special de la restaurantul dumneavoastra?

Pizza Fusion are o linie de bucate deosebite, crochete fara unt, negrese si pizza cu branza de soia fara ingrediente pe baza de lapte. Aceasta are de asemenea pizza fara cazeina pentru a promova mancarea distractiva in comunitatile de autisti. Cazeina reprezinta predominant o fosfo-proteina care acopera aproape 80% din proteinele care se gasesc in lapte si branza, iar multi dintre copiii autisti sufera de ceea ce se numeste “stomac ne-etans” din cauza intolerantei la cazeina.

Pizza Fusion are de asemenea un puternic control al costurilor privind energia, deseurile si apa. Aceasta utilizeaza aparate Energy Star Certified care au fost evaluate ca fiind cea mai eficienta modalitate de energie datorita faptului ca utilizeaza numai becuri fluorescente compacte care consuma energie cu o treime mai putin fata de becurile conventionale.

In general, un magazin Pizza Fusion foloseste cu 30% mai putina energie decat un restaurant obisnuit de pizza. Magazinele, de asemenea, reduc costurile si fluxul deseurilor prin procurarea unui sistem bazat pe parcursul a 60 de zile in care alimentele se descompun si care este activat de alimentele din containere facute 100% din amidon de porumb si ustensile care sunt facute 100% din cartofi.

Ei instaleaza fluxuri scazute de  robinete aerate care reduc deseurile lichide cu pana la 40%.

Acestia folosesc fluxuri scazute de apa la toalete si pisoare. Ofera 25 de centi clientilor pentru fiecare cutie de pizza returnata pentru reciclare. Livrarile se fac cu masini hibrid – proprietate a companiei,care consuma mai putin combustibil reducand astfel si costurile.

Deci intrebarea este: ”vinde Going Green” ? Ceea ce am vazut noi este faptul ca, clientii prin plata serviciilor, sprijina afacerile care ofera solutii verzi.

Rezultatele afacerii din aceasta tendinta de consum pentru Pizza Fusion inseamna 70 de francize vandute in aproape un, acoperind aproximativ o duzina de state cu 10 magazine deschise si alte 15 in curs de deschidere pana la finele anului.

Deci vrei sa faci bani din aceasta Revolutie Economica Verde si sa creezi avantaje competitive de durata?

Pasii schitati de Pizza Fusion sunt obligatorii:

  •  asigurati durabilitatea elementului esential in proiectarea produsului, costul de management si de branduire pentru a va creste marjele si pentru a castiga distinctie competitiva.
  •  identificati si suplimentati acele produse verzi care reprezinta ceva special pentru clientii care cauta sa cumpere produse ecologice..
  •  investiti in tehnologii care reduc costurile si emisiile pentru a castiga un control de durata asupra costurilor si pentru a reduce expunerea la un grad cat mai mare atat la combustibili fosili cat si la preturile apei .
  •  conceptul “verde” intareste loialitatea clientului si genereaza venituri substantiale.

Incearca aceste 4 elemente verzi in afacerea ta.

Ai putea fi surprins sa-ti  gasesti clientii si asociatii asteptand sa le valorifici entuziasmul, creativitatea si loialitatea. Iar daca esti in cautarea unei oportunitati de afaceri, poti incepe investigarea francizelor precum Pizza Fusion care este elaborata de strategii de orientare ce targeteaza venituri destul de ridicate.

Sursa:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s