Hotelurile trebuie sa se adapteze la urmatoarea generatie de oaspeti

 

De ani buni, generatia anilor ’50, ‘60 a dominat si a dictat felul in care hotelurile se purtau si se promovau. Dar acum, din ce in ce mai multi dintre cei din generatiile anilor ’70, ’80 au inceput sa calatoreasca, iar hotelurile au devenit mai atente la nevoile si obiceiurile acestora.

Si odata cu aparitia social media ca platforma majora de marketing, hotelurile vor fi nevoite sa isi concentreze atentia spre acest mediu nou si incitant-mediu guvernat de gandirea ‘progresista’ a tinerilor.

Abordarea acestei schimbari in perspectiva nu va fi usoara pentru hotelieri. Sunt idei si cerinte oarecum caraghioase. De exemplu, in trecut, hotelurile au lasat tot timpul luminile aprinse pentru oaspeti. Exista chiar si un mare lant hotelier ce foloseste acest solgan. Dar asta nu este ce isi doresc cei din generatia mai tanara : intr-un mediu tot mai eco, intr-o societate tot mai constienta cu mediul, acesti tineri calatori ar prefera sa lasi luminile stinse. Tinerii prefera sa se bucure de intuneric, sa salveze Pamantul si sa aprinda ei insisi luminile decat sa consume kilowati in fiecare noapte.

Acest aspect este o mica parte din schimbarea cu care se confrunta hotelierii din toata lumea, schimband nu numai felul in care acestia isi promoveaza afacerea, dar si felul in care este conceputa afacerea lor.

Sunt o multitudine de alte probleme si schimbari pe care calatorii tineri le aduc redefinirii experientei unui hotel de lux. Tehnologia este, destul de evident, printre primele. Si nu doar tehnologie de ultima generatie, ci tehnologie mobila de ultima generatie. Rezervarea, urmarirea tururilor virtuale, gasirea tarifelor(si discounturilor) nu numai de la hotelul gazda ci si de la competitori, vizionarea camerelor, check-in-ul, check-out-ul, toate facute de pe dispozitivul electronic portabil. Si daca asta nu era de ajuns, toate aceste procese ale tehnologiei trebuie sa aiba loc inainte ca oaspetii sa intre in hotel.

Odata ce au pus piciorul in receptie, ar trebui sa ii intampinati cu internet wireless(gratuit si de mare viteza) Internet, centru business/fax full service, parole electronice, televizoare cu ecran plat, televiziune prin satelit, DVD playere mobile, Ipad-uri, accesorii pentru Ipod si perdele ce se inchid electric. Desigur, asigurati-va ca toata aceasta tehnologie este oprita cand nu este folosita! Continuand tematica ecologista, asigurati-va ca paturile, prosoapele si cearseafurile nu sunt schimbate fara motiv, iar serviciul de spalatorie si de dry cleaning este pe cat de eco se poate.

Din punct de vedere al designului, hotelurile devin mai atente in legatura cu mobila. Designul modern al secolului 21 este cel dominant.

Daca hotelul dumneavoastra nu pare a apartine secolului 21, atunci nu veti avea rezervari de secolul 21. Din ce in ce mai multi calatori tineri si calatori cu gusturi tinere, dictate de dominatia social media, vor crea o schimbare pentru hotelul dumneavoastra. De la design, tehnologie, pana la modalitatile de rezervare si marketing, viitorul hotelurilor se afla in mainile generatiei urmatoare.

 

Sursa: Jet Luxury Resorts

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s