Redefinirea Ospitalitatii: Uniformele – A lasa o impresie de durata

Dale Dick vorbeste despre importanta uniformelor

Cat de mult puneti accentul pe a va asigura ca uniformele personalului sunt in stare buna si ca acestia fac declaratia corecta, cea care va sustine brandul?

Au trecut vremurile cand se faceau “alinieri” ale personalului, cand acestora le era aruncata o privire rapida pentru a ne asigura ca arata asa cum ne-am astepta inainte sa mearga sa intalneasca oaspetii si sa ne reprezinte brandul.

De la igiena personala si curatenie pana la aspectul mai mult sau mai putin curat, calcat si intr-o buna conditie.

De acord, acele scene erau poate putin extreme, dar ce au realizat a fost clarificarea importantei aspectului angajatilor ca fiind strans legata de reprezentarea hotelului in care lucreaza.

Lucrul de care ma lovesc cel mai des nu sunt atat de mult angajatii care nu realizeaza declaratia(negativa) pe care uniformele rupte, peticite, decolorate sau zdrentuite o fac, dar mai degraba managerii care nu isi dau seama ca uniformele angajatilor arata inacceptabil, dar spun ca nu isi pot permite altele noi.
Nu pot sa pretind ca nu stiu cat de scumpe pot fi uniformele, desigur depinzand in principal de numarul de angajati care trebuiesc imbracati. Fara indoiala, este o cheltuiala importanta pentru orice afacere.

Totusi, ceea ce lipseste in primul rand este un plan al uniformelor, cu privire la procurarea,curatarea, mentinerea si inlocuirea lor permanenta.

Drept urmare, problema uniformelor este de multe ori tratata la intamplare si dupa un timp toata lumea pare surprinsa cand realizeaza ca fiecare uniforma trebuie inlocuita, fiind depasiti de costul potential al unui asemenea angajament.
Trebuie sa gasiti o solutie la aceasta problema din doua motive intemeiate:

1)      Chiar daca o credeti sau nu, oaspetii sesizeaza starea uniformelor angajatilor, iar aceasta ii face sa se intrebe daca nivelul calitatii brandului este sau nu acelasi cu cel pe care l-ati declarat, sau daca acesta reprezinta doar cuvinte pe hartie.

Fie ca va place sau nu, cele doua sunt strans legate, sau cel putin sunt pentru oaspetii dumneavoastra.

2)      Angajatii dumneavoastra sunt rusinati sa fie in acele uniforme si, drept urmare, va pot promite ca nu isi vor da toata silinta in munca de zi cu zi, nu pentru ca sunt rusinati, ci pentru ca acest lucru ii distrage de la job.

Sunt ferm convins ca in calitate de Manageri Generali, una din cele mai importante responsabilitati este sa le ofere angajatilor instrumentele si resursele necesare pentru a-si face treaba.

Cand angajatii pot lucra fara a fi distrasi sunt mult mai productivi si implicati, iar nivelul serviciilor oferite clientilor reflecta acest lucru de asemenea.

In ultimul rand, nu-i asa ca te simti bine cand stii ca arati bine?

Bineinteles ca da.

Si cand simti ca arati bine, nu esti putin mai increzator, mai mandru si mai sigur pe tine si nu se reflecta asta in limbajul corpului, in zambetul tau si asa mai departe.

 

Nu este acesta tipul de persoana care ai vrea sa iti reprezinte hotelul?

 

Despre Dale Dick
Un lider innascut si dinamic care ofera o abordare echilibrata a rezultatelor, asigurandu-se de maximizarea tuturor pilonilor unei operatiuni de succes, cu accent in aceiasi masura pe rezultate financiare puternice, servire exceptionala a clientilor, loializarea clientilor si implicarea angajatilor.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s